Методичні матеріали

Блог заступника директора з НВР Кіровоградського НВО №25 Левшун ...

сова_долоньки-02-fgjdyjk - Склад стендів

Презентация на тему: "Рефлексія - На уроці я буду – веселкою – мої ...


Рефлексія на уроці в початковій школі - Класному керівнику ...


Картинки по запросу картинка рефлексия по теме погода (с ...

Діагностична робота  (2 клас). Українська мова.

1. Прочитай слова. Напиши вгорі, які з них відповідають на питання хто?, а які – на питання що?
Собака, кішка, торт, цукерка, лимон, книжка, лев, білка, сніг, дощ.
2. Спиши, додаючи потрібні слова – назви предметів.
Яскраве, жовте, тепле – ……………
Веселі, радісні, щасливі – ………….
Зелений, смачний, довгий – ……….
3.  Склади речення зі слів та запиши його:
Ліпить, Олеся, кульку, снігову, велику.
________________________________________________________________________________________________________________________________________.
4. До слова, яке називає один предмет, допиши слово, яке називає багато предметів.
Вазон - ……….                                      Карта - ……………..
Стіл - …………                                     Лимон - …………….
Ручка - ……….                                      Кіт - ……………….
День - ………..                                      Планшет - ……………..
5. Запиши своє прізвище, імя по-батькові:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
6. Запиши назви міст України (3-4):
________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Запиши назви вулиць правильно: коротка, велика, вишнева, сонячна.
____________________________________________________________________
8. Склади та запиши речення про найбільшу річку в Україні.
______________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Діагностична робота. Я досліджую світ. 2 клас.

1. Що дає нам природа? Правильне підкресли.
Їжу, одяг, сміття, хвороби, житло, повітря, пластик, воду.
2. Куди занесені види тварин і рослин, які ми не можемо бачити або зникли з лиця землі?
а) Зелена книга України.
б) Чорна книга України.
в) Червона книга України.
3. Підкресли властивості повітря.
Прозоре, текуче, голубе, солоне, тверде, без смаку, без запаху.
4. Як довести, що в грунті є повітря?
Треба кинути у воду шматочок _____________________.
5. Хто і що забруднює повітря? Запиши.
________________________________________________________________________________________________________________________________________.
6. Де є вода? Запиши.
__________________________________________________________________
7. Куди зникають калюжі після дощу?
а) не зникають
б) випаровуються
в) перетворюються на нову калюжу
8. Запиши властивості води.
Колір –
Запах –
Смак –
9. Якої води більше – солоної  чи прісної?
Підкресли.
10. Як називається річка, яка протікає в твоїй місцевості? Запиши.
____________________________________________________________________.
11. Ознаки весни. Запиши їх.
Сніг - _____________.
Птахи - ____________.
Дощі - _____________.
Трава - _____________.
Квіти - _____________.
12. Першими з теплих країв прилітають ластівки чи шпаки. Підкресли.
13. Запиши назви весняних свят.
________________________________________________________________________________________________________________________________________.






____________________________________________________________
Діагностична робота. Я досліджую світ. 2 клас.

1. Запишіть назви державних символів України:
Державний ____________________________.
Державний ____________________________.
Державний ___________________________.
2. Столиця України – це місто ______________. Запиши.
3. Допиши імя чи прізвище славетних Українців:
Тарас ______________.
  _______________ Білокур.
Марія ________________________.
_____________ Українка.
_____________ Каденюк.
4. Що знаходиться в твоєму рідному селі. Правильне підкресли:
Школа, супермаркет, театр, церква, магазин, поштове відділення, сільська рада, зоопарк, ферма.
5. Якою діяльністю займаються жителі твого рідного краю.  Постав «+»:
Вирощують зерно.
Вигодовують рогату худобу.
Будують багатоповерхові будинки.
Розведення птиці.
Розведення свиней.
6. Що виготовляють у таких містах України:
місто Львів _____________________________________________,
місто Харків ________________,  місто Київ ____________________.












_______________________________________________________________________________

Календарне планування для 2 класу на 1 семестр. Українська мова. До підручника -


 Большакова І. О., Пристінська М. С.



№ з/п
Дата
                                     Зміст


Я вивчаю українську мову.


Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього»


Мова і мовлення. Робота я і робот Доллі.


Книга – мій друг. Канікули – весела пора.


Усне мовлення. Усна народна творчість.


Письмо як засіб спілкування.


Розвиток зв’язного мовлення.


Скоромовка. Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення.


Навчальний діалог.


Лічилка. Пісня – потішка. Усна народна творчість.


Письмо як засіб спілкування . Як було написано першого листа.


Монолог і діалог.


Діалог. Українська народна казка.              


Робота з дитячою книжкою.


Українська народна пісня пісня. Ходить гарбуз по городу.


Повторюємо. Слово. Варення. Григорій Фалькович.


Повторюємо. Речення. Вірш-небелиця. Картина П. Воронько.


Повторюємо. Текст. В лісі метелики летіли. О. Мамчич.


Узагальнюючі вправи з теми «Мова і і мовлення».


Діагностична робота. Діалог.


Розвиток зв’язного мовлення.


Звуки і букви


Звуки. Казки народів світу. Учений кіт.


Звуки і букви. Абетка.


Звуки. Казки народів світу. Учений кіт. (Продовження).


Звуки і букви. Юрасева іграшка. Галина Демченко.


Абетка. Словники.


Абетка. Казки народні й авторські. Іван Франко «Лисичка і Журавель»


Робота з дитячою книжкою.


Абетка. Авторська казка. Дж. Радарі «Хвалькувата миша».


Голосні звуки. Позначення голосних звуків на письмі.


Приголосні звуки.


Буква ї . Каже білочці їжак. Петро Сорока.


Склад. Наголос. Ненаголошені склади.


Жила у пустелі стара черепаха.


Розвиток зв’язного мовлення.


Склад. Наголос. Абзац. План. Д. Кузьменко «Мій домашній улюбленець.


Перенос слів із рядка в рядок.


Оповідання. Заголовок. В. Сухомлинський. Добре, що сонечко сяє.


Приголосні звуки. Тверді і м’які приголосні звуки.


Григорій Фалькович  Хоробрі хробаки.


Узагальнення про голосні і приголосні звуки.


Пом’якшені приголосні звуки.


Дмитро Кузьменко. Дракон.


Перенос слів з ь і ьо.


Вірш. Рима. Дивна звичка. Анатолій Костецький.


Буквосполучення йо та ьо. Буква й.


М’який подовжений приголосний звук.


Розвиток зв’язного мовлення.


Йогурт. Будова тексту.


Перенос слів із м’яким подовженим приголосним.


Буква й .


Брати Грімм. Лис і кіт.


Латаття біле. Будова тексту.


Апостроф. Перенос слів.


Робота з дитячою книжкою.


Оповідання. Заголовок. Моя бабуся супергероїня. За Марлуз фон Лон.


Дзвінкі та глухі приголосні звуки.


Вірш. Котик пік оладки. Олеся Мамчич.


Перенос слів зі збігом приголосних.


Головна думка. Велетенське дзеркало.


Звуки [дж],[дз],[дз¢].


Дзвінкі та глухі приголосні звуки.


Розвиток зв’язного мовлення.


Перенос слів зі сполученням букв дж, дз.


Оповідання. Переказ. Парасолька. За Наталкою Малетич.


Діагностична робота.


Слово. Лексичне значення слова.


Вірші-небелиці. Правда і вигадка.


Робота з дитячою книжкою.


Слова з прямим і переносним значенням.


Багатозначні слова й аноніми.


Оповідання. Казка. Урятував сонечко. За Василем Сухомлинським.


Слова, близькі за значенням.


Оповідання. Казка. Сонечко. За Оксаною Іваненко.


Слова, протилежні за значенням.


Так багато книжок. За Жілем Тібо.


Робота з дитячою книжкою.


Узагальнення з теми «Слово. Значення слова».


Діагностична робота. Диктант.


Будова слова. Закінчення. Основа.


Чий песик. За Анатолієм Григоруком.


Будова слова. Корінь. Споріднені слова.


Комікс.


Розвиток зв’язного мовлення.


Корінь. Споріднені слова.


Лис зустрів у лісі лиса. Євген Гуцала.


Форма слова.


Снігова казка. Тамара Коломієць.


Споріднені слова.


Як ми з татом будували хатину. За Анною Обіалс.


Робота з дитячою книжкою.


Форма слова. Слова-помічники. Їх роль у реченні.


Діагностична робота. Списування.


Колядки. Щедрівки.


Досліджуємо медіа. (твір).


Зимові канікули. Григорій Фалькович.


Узагальнення з теми «Будова слова».


Розвиток зв’язного мовлення.


Діагностична робота. Читання вголос.


Урок-гра «Знавці мови»


Діагностична робота. Аудіювання.


Мовні розминки. Урок-узагальнення.


Діагностична робота. Диктант.


Діагностична робота. Усний переказ.


Робота з дитячою книжкою.









Немає коментарів:

Дописати коментар